به گزارش پایگاه خبری گزارشگر و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری، همزمان با پنجمین روز از ماه محرمالحرام، آیین عزاداری و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران باوفایش در نمازخانه مرکزی شهرداری ساری برگزار شد.
در این مراسم معنوی که با حضور کارکنان شهرداری همراه بود، شرکتکنندگان با حضور در فضای آکنده از شور و شعور حسینی، به سوگواری و عزاداری پرداختند.
در ادامه، حجتالاسلام یاسر طاهری با تشریح ابعاد مختلف نهضت عاشورا و تبیین فلسفه قیام حضرت سیدالشهدا(ع)، بر ضرورت نهادینهسازی فرهنگ ایثار، خدمت صادقانه و مسئولیتپذیری اجتماعی در جامعه تأکید کرد.
همچنین مداح اهلبیت(ع) با مرثیهسرایی و ذکر مصائب حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، حال و هوای معنوی ویژهای به مراسم بخشید.
گفتنی است مراسم عزاداری ماه محرم با هدف گرامیداشت شعائر حسینی و ترویج فرهنگ عاشورایی در مجموعه شهرداری ساری ادامه خواهد داشت.
- نویسنده : هدی تسلیمیان




