محبوبیت عجیب یک شیرزن در ساری/ چرا عالیه زمانی!؟
محبوبیت عجیب یک شیرزن در ساری/ چرا عالیه زمانی!؟
شیرزنی‌ که بازهم معادلات را بهم ریخت تا بخت نخست مرکز استان یک زن باشد. اما حالا عالیه زمانی امسال ترسناک تر از چهار سال قبل است.

به گزارش گرترشگر، این روزها بازار داغ انتخابات و شور انتخاباتی در شهرهای استان مازندران به اوج خودش رسیده و حالا همه منتظر روز انتخابات هستند.

چهره‌های شناخته شده در کنار چهره های نوظهور تنور انتخابات را حسابی گرم کرده است.

اما در میان شهرستان های استان مازندران یک چهره خاص در مرکز استان تمامی توجهات را به خودش جلب کرده! بانوی شیرزنی که به مانند ۴ سال گذشته تمامی معادلات را به هم ریخته اما اینبار به سبکی تازه!

دکتر عالیه زمانی را کمتر کسی است که در شهرستان ساری نشناسد. شخصی که حالا با اقداماتی که صورت داده عمیق در دل مردم ساری جا پیدا کرده و همه در مرکز استان او را بخت نخست انتخابات میدانند.

هرچند در ساری و میاندورود همه بر این اعتقاد هستند که از بین عالیه زمانی، علی اصغر یوسف نژاد، بابایی کارنامی و عبدالرضا بابایی دو نفر به بهارستان راه پیدا خواهند کرد. اما چرا عالیه زمانی ای که تبلیغات کاغذی یا رسانه ای چندانی نکرده آنقدر محبوب ساروی ها شده است!؟

سوالی کاملا مشخص است! خدماتی که عالیه زمانی با توجه به تخصصش در روستاهای مختلف داشته، خیریه بزرگی که عالیه زمانی چند سالی است تاسیس کرده و کمک های خیرخواهانه اش او را به یک فرشته نجات بدل کرده! نه تنها زنان ساروی بلکه مردان نیز بر این عقیده هستند که ساری و میاندورود به عالیه زمانی برای حضور در مجلس نیاز دارد. شخصی که دلش به حال مردم می سوزد و حتی هزینه های تبلیغاتی خودش را نیز صرف خیریه کرده تا ثابت کند بدون تبلیغات هم می شود مجلسی شد!

ساری فراموش نکرده که در دوره قبل عالیه زمانی تا ثانیه های پایانی اعلام آرا در صدر قرار داشت و به یکباره از رفتن به بهارستان بازماند! اما اینبار عالیه زمانی و هوادارانش و تمامی مردم ساری بر این باور هستند که عالیه زمانی شاید از تمامی مردان پیشی بگیرد و به تنهایی در صدر قرار گیرد و راهی بهارستان شود. منتظر روز جذاب انتخابات هستیم، همه پای صندوق های رای برای اقتدار ایران!