عمارت شهرداری ساری میزبان دیدار چهره‌به‌چهره شهردار با شهروندان
عمارت شهرداری ساری میزبان دیدار چهره‌به‌چهره شهردار با شهروندان
عمارت شهرداری ساری صبح سه‌شنبه میزبان ملاقات مردمی سیدحسن احمدی، شهردار مرکز استان، بود؛ نشستی که در آن شهروندان مسائل، مشکلات و مطالبات خود را به‌صورت مستقیم با مدیریت شهری مطرح کردند.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، ملاقات مردمی سیدحسن احمدی، شهردار مرکز استان، صبح سه‌شنبه در عمارت شهرداری برگزار شد.

 

در این دیدار که با حضور پرویز شعبانی، علی عاشقان و سیدرحمان میرشجاعی اعضای شورای اسلامی شهر ، شهرداران مناطق و معاونان شهردار همراه بود، شهروندان ضمن گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با شهردار، مسائل و مشکلات خود را در حوزه‌های مختلف شهری مطرح کردند.

 

شهردار ساری در این دیدار ضمن استماع درخواست‌ها، دغدغه‌ها و پیشنهادهای شهروندان، دستورات لازم را برای بررسی و پیگیری موضوعات مطرح‌شده صادر کرد.

 

برگزاری مستمر ملاقات‌های مردمی با هدف تقویت ارتباط مستقیم مدیریت شهری با شهروندان، تسریع در رسیدگی به مطالبات عمومی و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام می‌شود.

 

گفتنی است این دیدارها به‌صورت مستمر در مناطق و محلات مختلف شهر نیز برگزار می‌شود تا شهروندان بتوانند مسائل، مطالبات و پیشنهادهای خود را به‌طور مستقیم با شهردار در میان بگذارند.

  • نویسنده : هدی تسلیمیان