به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بینالملل شهرداری ساری، ملاقات مردمی سیدحسن احمدی، شهردار مرکز استان، صبح سهشنبه در عمارت شهرداری برگزار شد.
در این دیدار که با حضور پرویز شعبانی، علی عاشقان و سیدرحمان میرشجاعی اعضای شورای اسلامی شهر ، شهرداران مناطق و معاونان شهردار همراه بود، شهروندان ضمن گفتوگوی چهرهبهچهره با شهردار، مسائل و مشکلات خود را در حوزههای مختلف شهری مطرح کردند.
شهردار ساری در این دیدار ضمن استماع درخواستها، دغدغهها و پیشنهادهای شهروندان، دستورات لازم را برای بررسی و پیگیری موضوعات مطرحشده صادر کرد.
برگزاری مستمر ملاقاتهای مردمی با هدف تقویت ارتباط مستقیم مدیریت شهری با شهروندان، تسریع در رسیدگی به مطالبات عمومی و افزایش رضایتمندی شهروندان انجام میشود.
گفتنی است این دیدارها بهصورت مستمر در مناطق و محلات مختلف شهر نیز برگزار میشود تا شهروندان بتوانند مسائل، مطالبات و پیشنهادهای خود را بهطور مستقیم با شهردار در میان بگذارند.
- نویسنده : هدی تسلیمیان




