آزمون استخدام پیمانی سازمان تأمین اجتماعی در مازندران برگزار شد
آزمون استخدام پیمانی سازمان تأمین اجتماعی در مازندران برگزار شد
سازمان تأمین‌ اجتماعی به‌عنوان بزرگ‌ترین سازمان بیمه اجتماعی و دومین ارائه‌دهنده خدمات سلامت کشور، برای تکمیل و تقویت نیروی انسانی متخصص و توانمند خود را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و گزینش جذب می‌کند.

به گزارش سایت خبری گزارشگر،مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران با اعلام اینکه در این آزمون ۴ هزار و ۹۰۲ نفر در واحدهای بیمه ای و درمانی سراسر کشور جذب می شوند، اعلام کرد: در استان مازندران ۱۱۹ نفر در بخش های بیمه ای و درمانی به صورت پیمانی به استخدام سازمان خواهند آمد.

حسن فلاح در بازدید میدانی از حوزه های برگزاری آزمون، استقبال از آن را مناسب دانست و افزود: بیش از ۲ هزار نفر آقا و خانم برای شرکت در این آزمون استخدامی ثبت نام نمودند که سه برابر ظرفیت مورد نیاز یعنی ۳۵۷ نفر از شرکت کنندگان برای طی مراحل بعدی استخدام دعوت به مصاحبه تخصصی خواهند شد.

این مقام مسئول ادامه داد: هدف مجموعه همکاران در نهایت جذب نیروی کار متخصص و توانمند است که نیاز نیروی انسانی در جهت خدمت صادقانه و مناسب به جامعه بزرگ ذی نفعان سازمان تأمین اجتماعی را مرتفع نمایند.

مدیرکل تأمین اجتماعی مازندران در پایان ضمن اعلام رضایتمندی از نحوه و فرآیند برگزاری و نظم حاکم بر حوزه های چهارگانه برگزاری آزمون، از همه دست‌اندرکاران برگزاری که از مدتها قبل تمام تلاش خود را در حفظ سلامت آزمون بکار بسته اند تا حقی از متقاضیان تضییع نشود قدردانی نمود.