نشست علمی فلسفی «نقد و بررسی رابطه ماده و آگاهی در هوش مصنوعی از منظر پاول چرچلند» در دانشگاه مازندران
نشست علمی فلسفی «نقد و بررسی رابطه ماده و آگاهی در هوش مصنوعی از منظر پاول چرچلند» در دانشگاه مازندران
نشست علمی فلسفی «نقد و بررسی رابطه ماده و آگاهی در هوش مصنوعی از منظر پاول چرچلند» با هدف چابک‌سازی و پویایی رشته‌های دانشگاهی ا در دانشگاه مازندران برگزار شد.

  به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گزارشگر، به نقل از  روابط عمومی دانشگاه مازندران، نشست علمی فلسفی با عنوان «نقد و بررسی رابطه ماده و آگاهی در هوش مصنوعی از منظر پاول چرچلند» با همت انجمن علمی میان‌رشته‌ای هوش مصنوعی و جوامع بشری دانشگاه و حمایت معاونت فرهنگی و اجتماعی، در تاریخ ۱۲ تیر ۱۴۰۳ در بستر مجازی برگزار شد.

 در این نشست که با هدف چابک‌سازی و پویایی علوم دانشگاهی و توجه به مباحث نوپدید و کاربردی با محوریت مسایل بین رشته‌ای هوش مصنوعی و فلسفه برگزار شد، محمد حسین خلیلی، دانشجوی کارشناسی فلسفه و کلام اسلامی به ارایه پرداخت و دبیری نشست نیز بر عهده دکتر مهران رضایی، عضو هیات علمی گروه فلسفه و کلام اسلامی بود.

 یادآور می‌شود: در این نشست اعضای هیات علمی و دانشجویان مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی از دانشگاه‌ها و نقاط مختلف کشور مانند تهران، خراسان، اصفهان، مازندران در رشته‌های مختلف مانند اقتصاد، علوم سیاسی، حسابداری و فلسفه شرکت داشته‌اند.

انهای پیام

  • نویسنده : گل محمدی
  • منبع خبر : دانشگاه مازندران