به گزارش سایت تحلیلی خبری گزارشگر از روابط عمومی بانک رفاه استان مازندران، دکتر للـهگانی طی سخنانی در این مراسم ضمن ابراز رضایت از مکان جدید و کیفیت ساخت و تجهیز این شعبه، ابراز امیداوری کرد.
با این تغییر مثبت و بهبود شرایط فیزیکی شعبه که قبل از آن در شرایط نامطلوبی از نظر جانمایی و فضای ساختمانی قرار داشت، شاهد بهبود عملکرد آن و جذب مشتریان و منابع بیشتر باشیم.
وی بر لزوم ارتقا کیفیت فضای فیزیکی و نقش مهم طراحی شعب در عملکرد کارکنان و جذب بهتر مشتریان تاکید کرد.
مدیرعامل در پایان از زحمات مدیریت شعب استان برای ساخت این شعبه قدردانی نمود.
دکتر للـهگانی همچنین در گفتوگوی صمیمی با مشتریان و کارکنان این شعبه به بررسی مسائل و چالشهای مطرح شده از سوی آنان پرداخت و دستورات مقتضی را صادر نمود.