
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گزارشگر، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی رسمی، آقایان دکتر سید رضا صالحی امیری، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری، دکتر مهدی یونسی، استاندار مازندران، دکتر محمد شریعتمداری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، و علی اصغر باقرزاده، نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، را به مدت چهار سال به عنوان اعضای هیئت امنای دانشگاههای استان مازندران منصوب کرد.
این انتصابها با هدف بهرهمندی از تجربیات و توانمندیهای این افراد در توسعه و پیشرفت دانشگاهها صورت گرفته و انتظار میرود حضور این اعضا در هیئت امنا بتواند زمینهساز ارتقاء کیفیت آموزش و پژوهش در دانشگاههای مازندران باشد
- نویسنده : گل محمدی
- منبع خبر : گزارشگر



