بلایی که مبل پارسا با رویه جینی بر سر مشتری اورد

درخواست یک مشتری از وزارت صنایع و اتحادیه صنف مبل فروشان در تهران : گالری مبل پارسا مرا متضرر نمود

شنبه 26 مرداد 1392 بازدید: 3549 کد خبر: 6062 [نسخه چاپی]

چرم ویکتوریا یا چرم جینی  بکار گرفته شده در مبل های گالری مبل پارسا  موجب میشود تا این گالری حسابی پول در بیاورد .

با سلام ح ش هستم، از گالری مبل پارسا که تبلیغات زیادی داره مبل ای به نام ماهان خریدم در همان چند روز اول رویه مبل شروع به ریختن نمود با دفتر مبل تماس گرفتم گفتند مشکلی نیست و نمی ریزه در کمتر از یکسال رویه ریخت و گفتند که طبق قرار داد رویه شامل گارانتی نیست و تا قابل استفاده هست استفاده کن ما پنج سال خدمات پس از فروش داریم وبا صرف اندکی هزینه درست میشه  منو سر دواندند از یکسال پیش که کلا رویه مبل  کچل کرد ، منو با بهانه هایی ازجمله نماینده منطقه برای بازدید می اید و الان دم عیده  تحویل نمی گیریم ،بزار بعد عید و تصویر مبل را  بفرس کارشناسی بشه ،معطل کردند و پس از اینکه دیدند دست بردار نیستم حالا می گن سه ونیم میلیون هزینه داره در حالیکه فروش مدل صفر آن همین قیمت را داراست..لطفا مشکل اینجانب را منعکس کنید.
فرخ
با سلام.متاسفانه در نمایشگاه مبل در شیراز در بهمن 94 دچار مصیبت مشابه شده ام .مبلی که قراربود حداکثر 10 روزه تحویل گرد، به علت عجز فروشنده پس از یک ماه هنوز تحویل نشده و طبق صحبت با گالری مبل هانا توافقی قرارداد فسخ شد.اکنون که برای پول بیعانه و برگشت آن پیگیری میکنم فروشنده smsداده که زیادی حرف میزنید.اضافه گویی نکنید تا پول را پس بدهم.
فردين اجلالي
جهت شكايت إز فروشنده ميز ناهارخوري اسان ترين راه كدام است ؟ ممنونم
پ م
دوستان سلام ، من هم سال گذشته سرویس غذاخوری و مبلمان منزل را از گالری دربار شعبه 2 خریداری کردم فروشنده با زبان بازی و کلک کل وجه قبل از تحویل از من گرفت و مبل را تحویل داد پس از انتقال مبل متوجه ایرادات زیادی در مبل از قبیل پارگی ،نقص و خراشیدگی چوب ، تفاوت در رنگ و عدم تقارن در پایه صندلی و عسلی و ... و مهمتر در تفاوت در ویترین ارسالی با انچه به عنوان ویترین فانتزی 8000000 تومانی به ما عرضه شد بودم . حدود هفت ماهه در تماسم یا جوابگو نیستند یا قول های سرسری و سرکاری میدند پیشنهاد می کنم به خریداران مبل 1.از محدوده جغرافیایی خودشون خرید کنند تا در صورت نیاز راحت مراجعه کنند 2.قرارداد خیلی محکم و جامع ببندند(جنگ اول به از صلح آخر) 3.مقداری وجه برای تضمین و تحویل درست جنس نگهدارید و ... گول شعارهایی مثل خرید از ما پایان یک معامله نیست بلکه آغاز ... و حتی درج آیات کریمه قرآن که بر روی کارتشان می باشد را نخورند .......
امیر
با سلام با توجه به مطالب بالا متذکر می شوم که اینجانب هم در هفته گذشته مبلی را خریداری کردم که متاسفانه فروشنده بعد از مدتی اذیت و سر دواندن مبل دست دوم برای ما فرستادن البته من از این فروشگاه نزد هیات امناء پاساژ شکایت کرده و تا آخر راه هم خواهم رفت.