فلاح معاون بیمه ای تامین اجتماعی مازندران درجمع کارفرمایان جویبار،ساری و میاندورود اعلام کرد :

تامین اجتماعی درکنار بخش صنععت و تولید ایستاده و ازهیچ تلاشی برای رونق تولیدفروگذارنمیکند

دوشنبه 07 بهمن 1398 بازدید: 104 کد خبر: 18259 [نسخه چاپی]

 

 به گزارش خبرنگار  آفاق آنلاین از ساری ،حسن فلاح ،معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران گفت: به منظورتوسعه تعاملات دوسویه با تشکل‌های کارفرمایی، پاسخگویی و آموزش نمایندگان کارفرمایان، تولید کنندگان و کارآفرینان، دوره آموزشی، فرهنگی واجتماعی رابطین بیمه‌ای کارگاه‌های شعب سه‌گانه ساری  و شعب میاندورود و جویبار با حضور بیش از سیصد نفراز کارفرمایان ،رابطین بیمه ای شرکت ها و مجامع صنفی و کارفرمایی  درتالاراجتماعات شعبه دو ساری  برگزار شد.

 

فلاح افزود : در حال حاضر حدود ۱۰۶ هزار کارگاه فعال تحت پوشش این سازمان دراستان  قرار داردو  تأمین اجتماعی برای حمایت از تولید کنندگان با تمام توان در چارچوب‌های قانونی آماده همکاری است.

او   در جمع کارفرمایان در کارگاه هم اندیشی و آموزشی رابطین بیمه‌ای کارفرمایان در تالار اجتماعات تامین اجتماعی شعبه دو ساری تصریح کرد: آشنایی هرچه بیشتر کارفرمایان و بیمه شدگان با قوانین و حقوق متقابل، چگونگی ارائه تعهدات را تسریع و تسهیل و رضایتمندی را بیشتر نموده و از سردرگمی کارفرمایان و تفاسیر غیرصحیح از قوانین و بخشنامه‌ها جلوگیری می‌کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: آشنایی کارفرمایان با حقوق وتکالیف نشان دهنده رویکرد مشتری مدارانه سازمان تأمین اجتماعی و اهتمام این نهاد به رعایت حقوق شهروندی است.

 

وی افزایش سطح دانش و اطلاعات مخاطبان و تقویت فضای تعاملاتی از دستاوردهای این قبیل دوره‌ها برای کارفرمایان و نمایندگان آنها نام برد.

معاون بیمه‌ای اداره کل تامین اجتماعی مازندران همچنین  خاطرنشان کرد: به طور قطع توسعه ‌این گونه فعالیت‌ها و اقدامات با توجه به تأثیرگذاری آن در قالب کارگاه‌های استانی، تامین اجتماعی را در جهت دستیابی به اهداف کلانش درخصوص ایجاد فضای مفاهمه و بهبود و ارتقای تعامل موثر بین کارکنان و مخاطبان سازمان برای افزایش رضایتمندی، بهبود روابط و تسهیل در ادامه خدمات کمک می‌کند.

 

حسن فلاح همچنین گفت: سازمان تأمین اجتماعی در سال‌های اخیر و در دولت تدبیر و امید با اینترنتی کردن بسیاری از خدمات خود تحولات گسترده‌ای را در حوزه تکریم از ارباب رجوع به خود دیده است که این روند مثبت غیرحضوری شدن خدمات سازمان تأمین اجتماعی همچنان ادامه دارد.

 

 

در این دوره آموزشی نکات کلیدی بیمه تأمین اجتماعی ویژه رابطین بیمه‌ای و کارفرمایان، مسائل مربوط در دو حوزه بیمه شدگان و مستمری‌ها تدریس، و به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد

.