خاتمی، روحانی و لاریجانی از لیست صدای ملت حمایت می‌کنند؟
خاتمی، روحانی و لاریجانی از لیست صدای ملت حمایت می‌کنند؟
رئیس ستاد انتخاباتی فهرست صدای ملت در تهران گفت: در حال مذاکره با شخصیت های ملی اصلاحات و اعتدالی مثل آقایان لاریجانی، روحانی و خاتمی هستیم و اعلام می کنیم که اگر از این لیست حمایت کنید حتما پشیمان نخواهید شد.

گزارشگر-
اسماعیل دوستی از اعضای لیست صدای ملت و رئیس ستاد انتخاباتی این فهرست در شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره شاخصه های لیست صدای ملت گفت: لیستی که آقای مطهری با کمک چهار حزب اعتدال و توسعه و کارگزاران و اعتماد ملی و ندای ایرانیان تهیه کرده یک لیست ترکیبی است.
وی در ادامه گفت: در حال مذاکره با شخصیت های ملی اصلاحات و اعتدالی مثل آقایان لاریجانی، روحانی و خاتمی هستیم و اعلام می کنیم که اگر از این لیست حمایت کنید حتما پشیمان نخواهید شد.
وی افزود: لیست صدای ملت ترکیبی است و با حضور اصلاح طلبان و اصول گرایان معتدل و مستقل و اعتدالیون شکل گرفته و برای اولین بار است که در کشور چنین لیستی بیرون می‌آید.
دوستی در پایان گفت: در این لیست نمایندگان ادوار، استانداران و اساتید دانشگاه ها هستند و همه تلاش ما در فهرست صدای ملت این است که بتوانیم پیگیر حقوق مردم باشیم و بتوانیم از حقوق ملت دفاع کنیم.

  • نویسنده : حسین شیرزاده
  • منبع خبر : گزارشگر